Кодування даних та апаратне забезпечення |
1. Опрацювання даних як інформаційний процес. Кодування та декодування повідомлень. |
|
| |
2. Кодування символів. |
|
| |
3. Двійкове кодування. Одиниці вимірювання довжини двійкового коду. Практична робота. Розв‘язування задач на визначення довжини двійкового коду текстових даних. |
|
| |
4. Архітектура комп’ютера. Процесор, його призначення. Пам'ять комп’ютера. Зовнішні та внутрішні запам’ятовуючі пристрої. | 
|
| |
5. Пристрої введення та виведення даних. Пристрої, що входять до складу мультимедійного обладнання. |
|
| |
6. Історія засобів опрацювання інформаційних об’єктів. Технічні характеристики складових комп’ютера. Види сучасних комп’ютерів та їх застосування. Практична робота. Конфігурація комп’ютера під потребу. |
|
| |
Опрацювання текстових даних |
7. Створення, редагування та форматування символів, колонок, списків в текстовому документі. Недруковані знаки. | 
|
| |
8. Створення, редагування та форматування таблиць в текстовому документі. |
|
| |
9. Створення, редагування та форматування графічних об’єктів в текстовому документі. | 
|
| |
10. Створення, редагування та форматування формул в текстовому документі. Практична робота. Створення текстового документа, що містить об’єкти різних типів. | 
|
| |
11. Структура документа. Розділи. Колонтитули. Стильове оформлення абзаців. |  |
| |
12. Посилання. Автоматизоване створення змісту та покажчиків. Алгоритм опрацювання складного текстового документа. Шаблони документів. Робота з кількома документами. Формати файлів текстових документів. |
|
| |
12.1. Практична робота. Структура документа. Автоматизоване створення змісту та покажчиків. |
|
| |
13. Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів. |
|
| |
14. Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів. |
|
| |
Створення та публікація веб-ресурсів
|
15. Поняття персонального навчального середовища. Хмарні технології. |  |
| |
16. Використання офісних веб-програм для створення спільних документів. Синхронізація даних. Організація та планування колективної діяльності. |  |
| |
17. Використання інтернет-середовищ для створення та публікації документів (текстових, графічних, презентацій тощо). Опитування з використанням онлайн-форм. |
|
| |
18. Створення і використання спільних електронних закладок. Канали новин. | |
| |
19. Практична робота. Офісні веб-програми для створення спільних документів. Опитування з використанням онлайн-форм. | 
|
| |
20. Поняття мови розмітки гіпертексту. Етапи створення веб-сайтів. | 
|
| |
21. Конструювання сайтів. Використання онлайн-систем конструювання сайтів. | |
| |
22. Практична робота. Конструювання сайтів з використанням онлайн-систем. | 
|
| |
23-25. Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів. | 
|
| |
Опрацювання об'єктів мультимедіа
|
26. Формати аудіо- та відеофайлів. Програмне забезпечення для опрацювання об’єктів мультимедіа. Захоплення аудіо та відео, створення аудіо-, відео фрагментів. Засоби перетворення аудіо- та відеоформатів. |
|
| |
27. Програми для редагування аудіо- та відеоданих. Загальні поняття про відеофільм. Розробка сценарію відеофільму. |
|
| |
28. Побудова аудіо- та відеоряду. Додавання до відеокліпу відеоефектів та налаштування переходів між його фрагментами. |
|
| |
29. Налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду. Практична робота. Створення відеокліпу. Додавання відеоефектів, налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду.
|
|
| |
30. Сервіси розміщення аудіо та відео файлів в Інтернеті. |
|
| |
31. Практична робота. Розміщення аудіо- та відеоматеріалів в Інтернеті. |
|
| |
32. Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів. |
|
| |
Алгоритми та програми
|
33. Поняття мови програмування. Складові мови програмування. | 
|
| |
34. Знайомство з середовищем програмування. Елементи вікна середовища програмування. Поняття форми. Програмний проект і файли, що входять до його складу. Створення найпростішого проекту, його компіляція, збереження, виконання. | 
|
| |
35. Поняття події, обробника події. Редагування коду обробника події. Використання вікон повідомлень. Запис програми засобами середовища програмування. | 
|
| |
36. Практична робота. Створення об’єктно-орієнтованої програми, що відображає вікно повідомлення. | 
|
| |
37. Основні компоненти програми для ОС з графічним інтерфейсом. | 
|
| |
38. Елемент керування «кнопка». Поняття об’єкту та його властивостей і методів (на прикладі елементів екранної форми). Властивості і методи елементів керування. |
|
| |
39. Елемент керування «напис». Складання програм, що обробляють натискання кнопок та визначають вміст написів на формі. |
|
| |
40. Практична робота. Створення програми з кнопками та написами. |
|
| |
41. Поле, його властивості. |
|
| |
42. Величини (змінні і константи), їхні властивості. |
|
| |
43. Практична робота. Складання та виконання лінійних алгоритмів опрацювання величин в навчальному середовищі програмування. |
|
| |
44. Налагодження програм. |
|
| |
45. Практична робота. Налагодження готової програми. |
|
| |
46. Величини логічного типу, операції над ними. |
|
| |
47. Величини логічного типу, операції над ними. |
|
| |
48. Алгоритми з розгалуженнями для опрацювання величин. | 
|
| |
49. Алгоритми з розгалуженнями для опрацювання величин. | 
|
| |
50. Алгоритми з розгалуженнями для опрацювання величин. | 
|
| |
51. Елементи для введення даних: текстове поле, прапорець, випадаючий список. Співвідношення типів даних та елементів для введення даних, зчитування даних з елементів введення. |
|
| |
52. Елементи для введення даних: текстове поле, прапорець, випадаючий список. |
|
| |
53. Алгоритми з повтореннями для опрацювання величин. Цикл з лічильником. |
|
| |
54. Цикл з лічильником. |
|
| |
55. Цикл з передумовою. | 
|
| |
56. Цикл з післяумовою. |
|
| |
57. Складання алгоритмів опрацювання величин у навчальному середовищі програмування, їх налагодження і виконання. |
|
| |
58. Практична робота. Складання та виконання алгоритмів з повтореннями та розгалуженнями для опрацювання величин. |
|
| |
59. Відображення базових графічних примітивів – лінія, прямокутник, сектор, ламана, еліпс, налаштування стилю та кольору примітивів засобами мови програмування. |
|
| |
60. Відображення рисунків із зовнішніх файлів. |
|
| |
61. Практична робота. Складання та виконання алгоритмів з графічним відображенням даних. |
|
| |
Розв’язування компетентнісних задач. Виконання проектів
|
62. Розв’язування компетентнісних задач. |
|
| |
63. Розв’язування компетентнісних задач. |
|
| |
64. Розв’язування компетентнісних задач. |
|
| |
65. Розв’язування компетентнісних задач. |
|
| |
66. Вибір теми проекту. Його планування. Добір ресурсів. |
|
| |
67. Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів із дослідження предметної галузі. |
|
| |
68. Оформлення матеріалів про виконання індивідуальних і групових навчальних проектів із дослідження предметної галузі. | |
| |
69. Захист проекту. |
|
| |
70. Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. |
|
| |