Створення та надання доступу учням до відеоконференції

Сервіс #meet дозволяє в безплатному режимі об'єднати для спілкування велику кількість користувачів. Простота у використанні та зручні додаткові функції дозволяють провести #відеоконференції на високому рівні. Головне - сервіс компанії Google, що означатиме повну безпеку та якість зв'язку. У цій статті ми з вами з'ясуємо всі доступні можливості сервісу meet в системі Google GSuite For Education.

Як правильно створити відеоконференцію та надати до неї доступ учням

У цьому модулі ми з'ясуємо, як:
  1. Правильно (безпечно) підключатися до свого корпоративного акаунта.
  2. Правильно створити відеоконференцію.
  3. Працювати з файлом-шаблоном для організації відеоконференції. 
  4. Розіслати код відеоконференції учням (із власного досвіду).
Переглянути відеоінструкцію


Завдання: 
  1. Авторизуйтеся під своїм корпоративним акаунтом в анонімному режимі. У моєму закладі цей акаунт завершується на ...@school2.rv.ua. У вас буде інший. Адміністратор GSuite (найчастіше це вчитель інформатики у вашому закладі) повинен був повідомити ваш логін та пароль.
  2. Заплануйте відеоконференцію для довільного класу, у якому ви викладаєте.
  3. Завантажте файл-шаблон на свій комп'ютер. Відкрийте документ та натисніть у верхньому лівому куті: Файл - Завантажити - Microsoft Word (.doc) - перейти.
  4. Відредагуйте файл-шаблон для конкретного класу та скопіюйте в нього код запланованої конференції.
Рекомендації: 
  1. На локальному диску D: (Мій комп'ютер - Локальний диск (D:) створіть папку Дистанційне навчання.
  2. У папці Дистанційне навчання створіть папку Класи.
  3. У папку Класи скопіюйте завантажений файл-шаблон (0-А клас).
  4. Перейменуйте файл 0-А клас у, наприклад, 5-А клас і внесіть у нього інформацію про відеоконференцію, як показано у відеоінструкції.
  5. Для наступних класів повторіть пункти 3 та 4.