Підключення до відеоконференції за допомогою комп'ютера чи ноутбука

Сервіс #meet дозволяє в безплатному режимі об'єднати для спілкування велику кількість користувачів. Простота у використанні та зручні додаткові функції дозволяють провести #відеоконференції на високому рівні. Головне - сервіс компанії Google, що означатиме повну безпеку та якість зв'язку. У цій статті ми з вами з'ясуємо всі доступні можливості сервісу meet в системі Google GSuite For Education.

Як правильно приєднатися до відеоконференції за допомогою комп'ютера чи ноутбука

У цьому модулі ми з'ясуємо:
  1. Як приєднатися до створеної (запланованої раніше) відеоконференції.
  2. Як виконати та перевірити початкові налаштування перед приєднанням до відеоконференції.
  3. Ваші дії у разі виникнення проблем зі звуком.
Переглянути відеоінструкцію


Завдання: 
  1. Авторизуйтеся під своїм корпоративним акаунтом в анонімному режимі. У моєму закладі цей акаунт завершується на ...@school2.rv.ua. У вас буде інший. Адміністратор GSuite (найчастіше це вчитель інформатики у вашому закладі) повинен був повідомити ваш логін та пароль.
  2. Приєднайтеся до раніше створеної конференції за кодом.
  3. Перевірте налаштування камери та мікрофона.
  4. Після перевірки налаштувань приєднайтеся до конференції.
Рекомендації: 
  1. Коди створених вами відеоконференцій розміщені в папці: Мій комп'ютер - Локальний диск (D:) - Дистанційне навчання - Класи.
  2. Ця відеоінструкція розроблена для учнів, але для вчителя порядок дій буде таким самим. При авторизації в Google Meet потрібно ввести ваш (учительський) логін та пароль. Оскільки ви запланували цю відеоконференцію, то будете головним спікером та зможете керувати подіями.
  3. Уважно вводьте код конференції. Помилка в одній літері чи символі - приєднання відбудеться не до запланованої вами відеоконференції.