Тестове завдання: Комп'ютерні програми та мови програмування
Тестові завдання: Комп'ютерні програми та мови програмування.
Тест: тестове завдання складається з 15 різнорівневих запитань. Список запитань для ознайомлення подано в повній новині.
Тестові завдання розробив:
Парфенюк Микола Володимирович
вчитель інформатики
НВК №2 "Школа-Ліцей" м. Рівне
========================================================================================
Завантажити тестуючий комплекс програм "MIFTests":
Тим, у кого ВІДСУТНЯ тестова програма
========================================================================================
Запитання тесту для ознайомлення:
1. Алгоритм опрацювання даних, записаних спеціальною мовою та призначений для виконання комп'ютером називається...?
2. Дані, які потрапляють до програми від певних пристроїв або від іншої програми чи іншого джерела називаються...?
3. Під час виконання програми утворюються і опрацьовуються інші дані, які називаються...?
4. Якщо метою виконання програми є отримання пених даних, то ці дані називаються...?
5. Встановіть відповідність між назвами властивостей та їх призначенням (Name, Caption).
6. Встановіть відповідність між назвами властивостей та їх призначенням (Color, Height, Left).
7. Яка властивість визначає відстань від верхньої межі вікна до верхньої межі екрана?
(одне слово англійською мовою з великої літери)
8. Яка властивість задає ширину об'єкта?
9. Які з предсталених значень властивостей можна змінювати методом перетягування об'єкта по екрану?
10. Чи можна у формі значення властивостей Width і Height змінювати перетягуючи маркери розташовані на її межах?
(клікніть на малюнок справа)
11. Чи обов'язково сторювати нову папку для збереження проекту?
12. Як правильно зберегти проект?
13. Як правильно відкрити збережений проект?
14. Інколи під час запуску Lazarus відкривається останній, кимсь збережений, проект. Як створити новий? Важіть послідовність дій.
15. Як можна зупустити проект на виконання? (правильних варіанів - декілька)
2. Дані, які потрапляють до програми від певних пристроїв або від іншої програми чи іншого джерела називаються...?
3. Під час виконання програми утворюються і опрацьовуються інші дані, які називаються...?
4. Якщо метою виконання програми є отримання пених даних, то ці дані називаються...?
5. Встановіть відповідність між назвами властивостей та їх призначенням (Name, Caption).
6. Встановіть відповідність між назвами властивостей та їх призначенням (Color, Height, Left).
7. Яка властивість визначає відстань від верхньої межі вікна до верхньої межі екрана?
(одне слово англійською мовою з великої літери)
8. Яка властивість задає ширину об'єкта?
9. Які з предсталених значень властивостей можна змінювати методом перетягування об'єкта по екрану?
10. Чи можна у формі значення властивостей Width і Height змінювати перетягуючи маркери розташовані на її межах?
(клікніть на малюнок справа)
11. Чи обов'язково сторювати нову папку для збереження проекту?
12. Як правильно зберегти проект?
13. Як правильно відкрити збережений проект?
14. Інколи під час запуску Lazarus відкривається останній, кимсь збережений, проект. Як створити новий? Важіть послідовність дій.
15. Як можна зупустити проект на виконання? (правильних варіанів - декілька)