Створення, редагування та форматування символів, колонок, списків в текстовому документі

8 клас: НОВА ПРОГРАМА

Тема уроку: Створення, редагування та форматування символів, колонок, списків в текстовому документі. Недруковані знаки. 
     
Мета уроку: пояснити призначення символів, колонок, списків у текстовому документі; навчити створювати маркерні, нумеровані та багаторівневі списки; навчити розміщати текст у колонках; навчити добавляти у документ нестандартні символи тексту; пояснити призначення можливості відображення недрукованих символів.  

+ +2 -

Основні компоненти програми для ОС з графічним інтерфейсом

8 клас: НОВА ПРОГРАМА

Тема уроку: Основні компоненти програми для ОС з графічним інтерфейсом. 
     
Мета уроку: пояснити учням поняття графічний інтерфейс користувача; з'ясувати, які основні компоненти для роботи операційних систем з графічним інтерфейсом має середовище Lazarus; показати та пояснити основні компоненти програми Lazarus (кнопка, текстове поле, напис, перемикачі, розкривні списки).  

+ +2 -

Практична робота. Створення об'єктно-орієнтованої програми, що відображає вікно повідомлення

8 клас: НОВА ПРОГРАМА

Практична робота: Створення об'єктно-орієнтованої програми, що відображає вікно повідомлення. 
     
Мета уроку: сформувати практичні навички роботи в об’єктно-орієнтованому середовищі програмування.  

+ +2 -

Поняття події, обробника події. Редагування коду обробника події

8 клас: НОВА ПРОГРАМА

Тема уроку: Поняття події, обробника події. Редагування коду обробника події. Використання вікон повідомлень. Запис програми засобами середовища програмування. 
     
Мета уроку: з'ясувати призначення події та обробника події у середовищі програмування; навчитися виводити вікно повідомлення; навчитись записувати програми засобами середовища програмування Lazarus.  

+ +2 -

Знайомство з середовищем програмування. Елементи вікна середовища програмування

8 клас: НОВА ПРОГРАМА

Тема уроку: Знайомство з середовищем програмування. Елементи вікна середовища програмування. Поняття форми. Програмний проект і файли, що входять до його складу. Створення найпростішого проекту, його компіляція, збереження, виконання. 
     
Мета уроку: навчитись запускати середовище програмування та працювати з основними вікнами середовища; навчитися створювати, зберігати та відкривати проєкти середовища програмування.  

+ +3 -

Поняття мови програмування. Складові мови програмування

8 клас: НОВА ПРОГРАМА

Тема уроку: Поняття мови програмування. Складові мови програмування. 
     
Мета уроку: пояснити учням поняття мови програмування та її складові; пояснити різницю між вхідними, проміжними та вихідними даними.  

+ +3 -

Виконання індивідуальних і групових навчальних проєктів (8 клас)

8 клас: НОВА ПРОГРАМА

Тема уроку: Виконання індивідуальних і групових навчальних проєктів. 
     
Мета уроку: засвоїти набуті знання з колективної роботи над спільними документами; повторити основні етапи створення та редагування спільного документу в групі.  

+ +14 -

Створення, редагування та форматування графічних об'єктів у текстовому документі

8 клас: НОВА ПРОГРАМА

Тема уроку: Створення, редагування та форматування графічних об’єктів в текстовому документі. 
     
Мета уроку: пояснити учням алгоритм роботи з графічними об'єктами у текстовому документі; робота з фігурами, зображеннями, фігурним текстом, текстовими блоками.  

+ +13 -

Розділи, колонтитули, стилі, структура в текстових документах

8 клас: НОВА ПРОГРАМА

Тема уроку: Структура документа. Розділи. Колонтитули. Стильове оформлення абзаців. 
     
Мета уроку: пояснити учням структуру текстового документа та її особливості; навчитись створювати розділи та колонтитули; розібрати усі можливості стильового оформлення абзаців.  

+ +12 -
  • Проверка ТИЦ